Panaszkezelés:
Felhívjuk figyelmét, hogy a panaszbejelentés, panaszkezelés intézéséhez az Ön személyes adatainak megadása is szükséges.
Ezért a panaszbejelentéssel Ön felhatalmazást ad személyes adatainak szükséges célú és mértékű kezelésére, feldolgozására.
Panasz benyújtási lehetőségek a Panaszkezelési szabályzat szerint lehetséges
Szóbeli panasz:
-
személyesen az előre egyeztetett időpontban
Tel.: +36 30/ 290-3429
cím: 890 Zalaegerszeg, Deák Ferenc tér 3./C.
-
telefonon a +36 21/ 333-2941 számon
rendelkezésre állás: Hétfő 8-20 óra , Kedd - Péntek 8-16 óra
Telefonon közölt szóbeli panasz esetén hanfelvétel készül, melyet 1 évig kell megőrizni.
Valamennyi telefonon történt panasz bejelentésről feljegyzést készítünk, amelynek egy
példányát hivatalosan megküldjük ügyfelünk részére. Amennyiben 8 napon belül nem kapunk visszajelzést, ügyfelünk részéről elfogadottnak tekintjük a feljegyzés tartalmát.
Írásbeli panasz:
-
postai úton: 8900 Zalaegerszeg, Deák Ferenc tér 3./C.
-
telefaxon: +36 92/ 630 022
-
e-mailben: ikonkft@ikonkft.hu
Panaszkezelési koordinátor: Csapó Andrea
Elérhetőség
8900 Zalaegerszeg
Deák Ferenc tér 3./C.
+36 92 630 - 022
+36 30 290 - 3429
ikonkft@ikonkft.hu